У Кропивницькому Центрі підтримки підприємництва відбувся інтерактив, присвячений мистецтву комунікації. Тренінг зібрав підприємців, менеджерів, продавців та всіх, хто працює з людьми, і став для них справжньою мандрівкою у світ переконань та взаємодії. Повідомляє ТРИБУНА з посиланням на сайт Кропивницької міської ради.
– Це був не просто тренінг – це була подорож, де учасники занурилися у світ переконань, навчилися розпізнавати і впливати на них. Динаміка груп, живі дискусії та практичні завдання допомогли учасникам не лише дізнатися більше, а й відчути на собі силу вдалої комунікації, – зазначила директорка Центру Анастасія Полтавчук.
Спікеркою заходу стала Оксана Нетребенко – експертка з багаторічним досвідом, професіоналка, яка надихає своїми знаннями та підходами. Її основні сфери інтересів охоплюють комунікацію, мислення, управління, прийняття рішень і ментальне здоров’я, яке вона досліджує в аспірантурі за напрямком «психологія кризових ситуацій».
Замість традиційної лекції учасники працювали в групах, обмінювалися думками та розв’язували кейси з бізнес-комунікації. Ключова умова – взаємодіяти з незнайомцями. Такий підхід дозволив учасникам вийти за рамки звичних стереотипів і відкрити нові підходи до взаємодії.
Головні тези заходу:
– кожен акт комунікації має свою мету;
– якщо ви не усвідомлюєте мету, то стаєте інструментом у руках співрозмовника;
– основні цілі спілкування: отримання інформації чи вплив.
На основі концепції Роберта Ділтса учасники аналізували, як переконання та цінності формують наші дії та рішення. Спікерка наголосила на тому, що успішна комунікація починається з усвідомлення власної позиції:
– У переговорах ми – партнери, а не опоненти. Це не гра на протистояння, а шлях до побудови спільного результату. Замість виправдань чи почуття провини, підходьте до спілкування як рівноправний партнер. Ваше завдання – разом знайти рішення, що буде вигідним для всіх, – підкреслила Оксана Нетребенко.
Захід став не лише майданчиком для навчання, а й потужним джерелом натхнення для тих, хто прагне вдосконалювати свої навички комунікації та досягати успіху у взаємодії.